lördag 29 september 2012

Vinjunta som blev till fruhippa!!!

Vi har planerat, funderat, tisslat och tasslat i flera veckor! Planeringen av vinjunan har funnits i vår kalender ett bra tag. Men så kläckte någon den idealiska idéen att vi så klart måste ha en fruhippa för finaste Bea som valde att tidigt i våras smyga iväg och gifta sig med sin man;-)
Så ja så klart måste man då få en fruhippa istället för möhippa, här kommer man inte undan så lätt; inte-)
Men eftersom att tiden alltid flåsar oss i nacken, så valde vi att göra en så kallad speedhippa. Vi gjorde allt de där som man brukar göra på en hel dag, på bara en timme;-)
Bea fick klä sig som pretty women (fast hon blev såååå mycket snyggare;-)) och sen bar det av på olika aktiviteter på byn och sedan hem till värdinnan för kvällen för middag och *harkel* en del "milt pinsamma" fotograferingar;-)!



Sedan bar det som sagt av hemåt till fina Ulle på lyxmiddag! Åh jösses vilken underbar buffé som hon hade stått och lagat hela dagen! Sååå ljuvligt god så ni kan inte ana, en toutch av Italien och smaklökarna jublade i min mun!!
Ni ser själva, underbar mat!!!
Vinet var så klart oxå gott;-) MEN, jag håller det jag lovar. Jag dricker med måtta och mår prima ballerina idag! Som sagt, det är INTE värt att vara så dålig som jag var för 5 veckor sedan efter cykelfesten...
Och gårdagens kväll körde jag på varannan vatten!!

Vi hade oxå ett en liten gäst hos oss som gästspelade på vår junta! Nämligen den helt bedårande lilla Hedda på 5 veckor!
Gissa om det sög och drog i min livmoder hela kvällen? Åhh jaaa! Skickade till och med över ett sms på den söta lilla underbaring till Jonas och frågade om vi skulle ha sex? *fniss* Jag fick till svar: Gärna men med dubbla skydd...  Hur i hela värden ska jag få med mej honom på en fyra? ;-)
Finaste tjejerna för kvällen! Vi är egentligen 10 stycken snygga brudar, men bara 8 av oss hamnade på bild...
Veronica du var VÄLDIGT saknad! Krya på dej!
Det är så underbart att träffa dessa tjejjor! Vi är så lika men ändå så olika och det kacklas i munnen på varandra och det är högre ljudnivå och kackel än på en polsk riksdag;-)
Det snackades om allt mellan himmel och jord och samtalsämnena pendlade mellan allt från blygläppar, barnuppfostran till sex!;-)
Som sagt, det pratas om väääldigt mycket olika grejer på våra juntor. Och det händer OXÅ väldigt olika grejer... Som tex här när en kondom testas på både flaska och knytnäve!;-)
Tuuuusen tack underbara flickor för en toppentrevlig kväll! Jag hoppas att alla mår bra idag! *blink*blink*

4 kommentarer:

  1. Haha, så kul ni verkar ha haft!

    SvaraRadera
  2. Ååå vilken överraskning! Härligt gäng ni verkar va, så härligt att träffas bara tjejer och babbla ochdricka vin. :)

    SvaraRadera
  3. Ser helt underbart roligt ut! Haha! :-D
    Kram M

    SvaraRadera
  4. Hehe ok.... ser roligt ut!!
    Och gud så söta små fossingar..... nästan så det drar lite här med men nej :-)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!