torsdag 20 september 2012

Lycka är:

Att komma hem till ett rent hus och sedan inse att snällaste svärmor som var barnvakt till Fabian ikväll, manglat upp hela den stora sängklädestvätten och vikt ihop alla nytvättade kläder!!
Verkligen guld värd!!! Jag jublar och Jonas skriker av lycka... (Jo det är ju liksom hans avdelning här hemma;))
Men nu får vi umgås och hitta på något annat roligt i helgen, istället för att tillbringa flera tråkiga timmar tillsammans med tvätten och den tråkiga tvättstugan...
Nu skriker mitt huvud efter sängen och nu kommer jag att somna med ett STORT leende på mina läppar!! Har haft en toppenkväll tillsammans med mina älskade grabbar! (HV vann med 1-0!)
Tack ännu en gång för hjälpen med tvätten svärmor, den är guld värd!!❤

5 kommentarer:

  1. Det låter ju helt underbart ;)) vad snäll hon är din svärmor, själv önskade jag att jag hade en svärmor ;( kan faktiskt sakna det, men men så är det!
    Kram kram /Katarina L

    SvaraRadera
  2. Så gulligt av henne! Min mamma far omkring som en orkan när hon är här även fast vi redan har städat haha!
    kramar

    SvaraRadera
  3. Åh, de e verkligen GULD värt! Vilken fantastisk svärmor!! Så underbart! ❤

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!