söndag 30 september 2012

Som jag stoppar långt in i hjärtat!

Denna söndagen har varit helt fantastisk skön!
Först sovmorgon sedan biobesök, shopping och sedan fix och kvällsmat besök av kära släkten!
Jag är sprängfylld med mat upp till öronen... Mmm för idag har jag frossar i allt. Men idag var det oxå den sista dagen på mycket länge som jag frossade...
Mitt intag har sett ut så här:
Frukost: 2 knäckemackor, yoghurt och müsli.
Lunch: (2 timmar senare) Mc Donald, wreps och strips..
Biobesök: Delade jag och kidsen på den största popcornen *harkel och skäms en gnutta*
Efter bion: flög några ( läs måååånga) chockad godiset in i munnen (mina absoluta sista på 2 månader...)
Kvällsmat: Paj, myyyycket paj som nog inte var så nyttig... 2 glas vin...
Så jo jag har nog ätit för 3 dagars kaloriförbrukning idag...
Men skit i det, jag har njutit hela dagen lång och mått såååå bra! Denna dagen och denna helgen stoppar jag låååångt in i hjärtat!!!
Här kommer några bilder från dagen!!! Bara några, för jag var visst så lycklig idag att jag knappt hann med att ta kort ens;)
Nu ska jag krypa ner med mitt fettiga hår... Mmm, jag skäms. Har fortfarande inte tvättat det. Och luktade mitt hår just hår imorse, så lovar jag att det luktar ännu mera hår nu;)

4 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!