torsdag 6 september 2012

Tack!!!

Den där kommentaren igår fick min berömda bägare att rinna över... Jag kan ta skit, men i viss mån! Så här i efterhand så kan man nog tycka att jag var fjantig och överreagerade över den lilla och fjantiga kommentaren.. Men som sagt, jag är inte mer än människa jag heller... Fast att jag kan ta skit, men som sagt till en viss mån! 
Jag gjort ännu ett liveinlägg nyss... Men alltså jag lovar det är fan inte lätt att försöka spela in sig själv med 3 mycket högljudda killar omkring sig...;-) Så nej inget liveinlägg blev det och jag tackar så här istället! Tack! Tack! Tack! Ni är fan bäst på att peppa! Tusen hjärtan till er och jag älskar när ni ni kommenterar och peppar mej!!!! Tack! Tack! Tack!!
Hmm, undra just vem jag tänkte jag skulle efterlika idag? Hmm låt mej fundera?? Jo men idag tror jag att jag ska ta efter och likna drottning Silvia... *ha*ha* Inte en jäkla chans att jag tänker låtsats vara någon annan. Jag är jag och jag är som jag är, så de så!!!
Och japp, jag har gjort detta hjärta alldeles själv och skrivit helt själv oxå! *fniss* (Så kreativ och duktig är jag, not..). Och det är precis vad ni läsare är, ni är BÄST!! 
Puss, kyss och hångel på er!!!;-)
(Och jo förresten... Den anonyme igår tyckte ju att mitt liveinlägg var väldigt mycket Hanna Widersted över det hela... Och som sagt, jag visste inte ens vem den där människan var... Men jag surfade in på hennes blogg... Ha ha och jag vet faktiskt inte om jag bör skratta eller gråta... Jo skratta mest faktiskt, för jag ser fan inte en endaste liten likhet mellan hennes blogg och min... Eller gör ni det? (Klicka HÄR för att komma dit) *asgarvar ihjäl mej*

8 kommentarer:

  1. Jag håller helt och hållet med dig!! Jag kollade in hennes blogg och skrattade så mycket att jag grät!! Jag tror nog att jag fortsätter läsa din blogg!!
    Kämpa på!!!
    Kram ,
    Anette

    SvaraRadera
  2. Du är inte det minsta lik den där Hanna! Det måste den anonyma skrivit för att provocera! Jag gillade ditt live inlägg! Nu vill jag planera in en träff så jag får träffa dig på riktigt! Kraaaam!

    SvaraRadera
  3. Har aldrig sett eller hört talas om människan förr?? Liveinlägg som drottning Silvia skulle ju vara spännande i och för sig men att vara sig själv är nog trots allt bäst :)

    Ps. Vad stor din lille Fabian blivit :) Melwin ligger efter med dryga 2kg jämfört med honom och då skiljer det ju en hel del år på dem två.


    Kram/M

    SvaraRadera
  4. Psst. Du Anonyme FAN! Vår käraste Äppelblomman, som jag känner IRL ( mowhaha- så tonårsaktiskt att skriva så) är PRECIIIIS så som den underbara filmen är. Eller klippet! Jag tänker mest att du är ett uns avundsjuk på någon som faktiskt äkta och genuin som Karro är!!!

    KARRO!
    Du är bäst!

    SvaraRadera
  5. Men guuud säger jag bara. Nä din blogg liknar VERKLIGEN INTE hennes! Och ingen annans heller för den delen, maj gadd alltså vilket kioskmongo hon är den där anonym..... Tack för hjälpen med film i bloggen förresten! Du är bäst! Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  6. Men person som kommenterade det måste ju vara helt ute och cykla.. hon kanske sov och skrev i sömnen. För det finns inte en likhet i huvudtaget. haha Jag älskar verkligen din blogg, tycker du är underbar, jag är ung mamma och ser verkligen upp till dig. Du är så otroligt snygg och så rolig!

    SvaraRadera
  7. Öhhh, vad finns den likheten???
    Har aldrig hört talas om denna människa innan, men var inne på hennes blogg nu och kikade. Kan säga att den kommer jag inte läsa, ever!
    Den som skrev att du påminde om henne måste ju vara totalt förvirrad...
    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!