måndag 24 september 2012

Ett litet leende!

Kan vi inte alla utmana oss själva att ge ett litet leende till någon/alla som vi idag träffar i tex affären, korridoren, på gatan eller någon annanstans! Ett leende kostar så lite, men ger så mycket! Jag brukar alltid le en extra gång och då speciellt till den där surgubben som alltid blänger på mej... Vem vet, kanske får jag ett leende tillbaka från honom en dag? (fast det är jävligt tveksamt;))
Så börja er måndag morgon med att le!;)
Jag bjussar på en nyvaken och trött leende Karro!

11 kommentarer:

  1. Jag är iofs som dig och försöker le lite extra när någon är sur men jag är absolut med. Det här ska bli en leénde måndag! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. hehe :) jag är rätt bra på att le mot folk men ska försöka vara extra bra idag :D

    SvaraRadera
  3. Det är klart att jag leer! Jag har testat att le och säga hej i joggingspåret.... Må tro att folk blir förvånade. De flesta som springer ser ut som sura stoneface! :-D

    SvaraRadera
  4. Leenden smittar :-)
    Ha en bra dag
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag är 1 person som säkert ser dryg ut då jag gärna hälsar och ler mot människor.
    Även jag inte känner dom så hälsar jag

    SvaraRadera
  6. jag ska också köra det denna vecka ! :)

    SvaraRadera
  7. Visst gör det mycket?!
    Jag brukar alltid heja och le när möter folk i joggingspåret. Särskilt när det bara är jag och några enstaka tappra som är ute i regnet. :-D

    Kram M

    SvaraRadera
  8. jodå, nog har jag lett mycket idag :-) Men nu är det värre med det, jag mår inte alls bra :-( Kram

    SvaraRadera
  9. ha ha ha jag log åt vår postsnubbe varje gång jag skulle hämta ut ett paket. Han ville se mitt leg varje gång grinig och jobbig jävel var han från gång till gång . Men jag log och var trevlig och visst en dag när jag kom drog han lite på mungipan och jag behövde inte visa mitt leg :)

    Mirakel kan ske ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!