tisdag 11 september 2012

Någon som är synsk?

I våras köpte jag nya inneskor, speciellt formade för typ step up och andra såna inomhus aktiviteter! Jag var så nöjd över dem och de satt verkligen som en smäck på foten och det var som att ha ett par sammets skor på sig!
Men så efter sommaruppehållet från träningen så hittar jag inte mina nya skor... Dom är helt spårlöst försvunna, puts väck. Jag har vänt upp och ner på ALLT här hemma, men utan att hitta dem... Jag tror att förvirrade jag glömt dem antingen på gymmet eller i en av gympasalarna. Och nu så äger någon annan dem... FAAAAAN rent ut sagt. Känner att det är såååå surt att behöva lägga ytterligare 1000 kr på ett par nya dojjor. *suckar högt och skriker en ful ramsa*
Om det nu är så att dom bytt ägare och att det just är DU som råkat ta med dej dom hem... (Dom är svarta med lite silver på och märket är reebok str 38.) Var snäll och ge tillbaka dem till mej. Dom är mina!
Om det nu inte är så att jag råkat glömma dem någonstans utan att de finns här i huset någonstans... Vart finns dom då? Någon som är synsk och kan se vart dom är?;-)
Jag har till och med varit ute i förrådet och vänt upp och ner på en GAMMAL skolåda från 1800-frysit fast. Men nepp där hade de inte heller hamnat...
Ja jag är en samlare... Jonas är precis galen på mej och mitt samlande... Han fattar inte hur man kan vara så galen så att man kan spara på gamla skor som har en ålder på så där 15-20 år? Dom kan va bra att ha någon dag säger jag då;-) Några är snygga, några fula, några lite nötta, några söta och några fräna!
En väldig blandning på dem om man säger så... Älskar att köpa skor!
2 i mängden från kartongen är dessa skor... Stöveln ganska ok som man nog skulle kunna använda.. Jo för lite platå är ju modernt igen! Men dej den andra skon var väl kanske ingen höjdare... Men den kanske blir om några år!;-) Som sagt, den som spar han har och om inte annat så kanske barnen en dag klä ut sig i detta rymdskeppskor från 1992;-)

3 kommentarer:

  1. Så surt om nån snott skorna! Blev av med mina på gymmet en gång så nu bär jag med dem hem varje gång! Tråkigt när det finns en plats för att lämna skorna där så man slipper bära dom fram och tillbaka.
    /J

    SvaraRadera
  2. HOppas du hittar dem nånstans... och fortsätt spara på! Jag har ångrat mig halvt ihjäl många gånger över att jag inte sparat några kul (läs fula) skor som kunde passat på maskerad! Slänger fortfarande en hel del men försöker spara de värsta exemplaren iaf :)
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!