fredag 28 september 2012

Jag är så feg...

Har precis varit hos frissan och gjort ett klipp! Men det är bara att konstatera, jag är en liten feglort som inte vågar mej på några större utmaningar med frillan...
1,5 dm av på längden och lite uppklippt, det var dagens skörd av klippningen...;) Men jag är ändå stolt att jag vågade kapa så mycket, kanske en början på en annan frilla!;)
Nu ska jag svira om och göra mej fin ( och försöka att trolla bort alla miljoner finnar som växer på min haka, men hur???) för snart ska jag bege mej på vinjunta!;)
Kanske hinner jag rapportera därifrån, kanske inte...;)
Åhhh va kul det ska bli!!!

9 kommentarer:

  1. Vad fin du är. Det var säkert ett rejält lyft för håret att bli av med så mycket. Då ser det friskare ut!

    Ha en trevlig kväll
    Kram

    SvaraRadera
  2. De va ju endå en bra bit vi klippte idag!! Och dessutom är du så fin i ditt långa hår! Trevlig helg! Kramar Johanna

    SvaraRadera
  3. Det var modigt som fasiken tycker jag!
    Och jag håller med Johanna, du har så vackert långt hår!

    SvaraRadera
  4. 1,5 dm är mycket, jag tog nog av 1,5-2 dm senast ;-)
    Men du har så vackert långt hår, så då hade nog inte jag heller vågat köra det kort.
    Kram o ha en kul vinjunta fina du!

    SvaraRadera
  5. Å va jag gillar ditt hår!! Hade också jättelångt, men inte alls lika fint som ditt hår,,, snaggade jag jättekort!! kram Mona L (mamma till 2 tjejer och en änglason)

    SvaraRadera
  6. Du passa så bra i långt hår ju och ska inte klippa det kortare =)

    SvaraRadera
  7. Ja, jag ska göra något galet framåt vårkanten. När jag är mamma och har gått ned alla gravidkilon!

    SvaraRadera
  8. Det är bra att du är feg med håret! Det är vackert som det är. Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!