torsdag 6 september 2012

Robinson....

Sitter och tittar på finalen av Robinson. Att fy bubblan vad jag skulle vilja delta där! Blod, svett, tårar och ett jäkla psyke, i löööv!
Tror ni jag skulle platsa? Jag tror jag skulle röra omkring i grytan riktigt ordentligt och bli ovän med minst halva gruppen, men å andra sidan så skulle jag ju så klart charma resten av gänget;-) Sen skulle jag slita, jag skulle slita som ett djur. Prestera, prestera och ännu mer prestera! Jag älskar ju att låta kroppen jobba tills den nästan dör en liten gnutta.
Det är ju de här med maten då... Hmm, i vanliga fall kan jag inte ens vara utan mat i 3 timmar utan att känna att undertråden kommer utanför min kropp och går ner mot tårna.. Jag skulle skapa bråk, det är ju en sak som är säker! *fniss*
Men min envishet skulle få mej att stanna, den skulle få mej att vinna hela jäkla skiten!;-)
Det värsta vore ju att vara ifrån barnen och Jonas... I många veckor... Måååånga veckor... Kanske vore det skönt i så där 3-4 dagar, men sen skulle nog längtan bli allt för stor och jag skulle gråta hysteriska floder. Ja för just när det kommer till att sakna mina barn, ja då är inte psyket så mycket att skryta över det vill jag lova...
Men man kan ju alltid söka!? Visst?;-) Skulle ni palla att vara med där?

5 kommentarer:

  1. Sök! Jag hade velat se dig där och hejja på dig :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är övertygad om att du hade fixar det!

    SvaraRadera
  3. Oj - nu blir jag bara ännu mer övertygad om att vi antagligen är ganska lika.....;-);-);-);-) Envishet & starkt psyke....& ett djälva humör!

    SvaraRadera
  4. Har inte sett det alls!
    Däremot ensam mamma söker och Hollywoodfruarna ;-)
    Undrar när Grey´s börjar igen?

    trevlig helg
    Kram kram K

    SvaraRadera
  5. Jag hade också älskat att vara med. Har du sökt någon gång? Det har inte jag. Men jag skulle såååå gärna vilja. Om man kunde skippa tv-kamerorna... Jag vill INTE vara med i tv.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!