lördag 15 september 2012

Lekt fotomodell!

Imorse åkte jag upp till grannbyn och lekte fotomodell!;-) Jag och Anders agerade fotomodeller och vi kommer att synas på bland annat ICAs reklam i Vaggeryd! Ni vet på en sån där tv monitor som rullar vid kassan!
Guuud va det är roligt att få svira om i snygga kläder och bli fotad, i löööv it!;-)
Och så här blev 2 av bilderna! Älskar verkligen bakrunderna!
Visst blev dom bra! Älskar verkligen dessa höstkläder och dess färg! Ånrar mej nu att jag inte köpte den gröna blusen och den svarta väskan på det övre kortet... Dom får det nog bli tror jag bestämt!;-)
Provade lite vinterdetaljer, bland annat denna "pälsmössa". På allvar, jag gillar den... Jag är nog trots allt lillasyster till den ryska kulstöterskan Svetlanja;-) *fniss*
Mmm den kommer nog att få värma mitt huvud i vinter tror jag bestäm, skitcool ju!;-)
(Fotade för affären People, världens bästa affär!;-))

5 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina bilder!
    Och verkligen, du passar superbra i den söta lilla pälsmössan!
    KÖÖÖP!

    SvaraRadera
  2. Snygga bilder!
    Mössan ser ju störtskön ut faktiskt :-)
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Den mössan kommer nog komma väl till pass om vintern blir så grym som folk säger att den ska bli! Kram

    SvaraRadera
  4. Snygg mössa , passar kanon på dig!

    SvaraRadera
  5. Snygg modell, snygga bilder och kläder!! :-)
    Kramar!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!