fredag 21 september 2012

Nyklippt snygging!

Igår kom Douglas hem och berättade att de skulle ha skolfotografering på måndag morgon! Kände att paniken liksom växte, ja för hans hår växer som ogräs och han behövdes veeeerkligen klippa sig!
Jag messade min frissa, fröken klipp och gulliga hon fick in oss på en tid nu ikväll!
Så nu har vi en toppensnygg nyklippt kille här hemma som är grymt snygg i sin nya frilla! (och sååå stolt;))
Nästa fredag är det min tur att sätta saxen i håret... Hua blir svettig bara jag tänker på det... Ångest över om jag ska klippa det mycket, lite eller kanske mitt imellan??;)
Nu har vi fredagsmyyyys och trots att jag lovade att INTE frossa i godis denna helgen så sitter jag nu här med handen i godisskålen...:/ Gud så trött jag blir på mej själv... *suck*

8 kommentarer:

  1. Så fin han blev :-) Du som tränar så mycket kan gott unna dig lite godis! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag var också hos frisören idag, och kände att jag ville ha en förändring... kom dit med ganska långt och blont och kom därifrån med lite kortare, mörkbrunt och lugg :) I like! Jag brukar ge henne fria händer! Det är ju bara hår, det växer ut:). Kör på! Kram Elin.T

    SvaraRadera
  3. Så bra att han blev nöjd! :) snyggingen Douglas. Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. En riktig snygging!
    Kram Mona L

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!