lördag 29 september 2012

En sån där perfekt lördag!

Har hittat tillbaka till mitt inre lugn idag! Vi har inte gjort något, bara varit, fikat med fina vänner, gått en liten promenad, ätit gott! Alla har varit på bra humör och jag har till och med sovit en liten microsömns middag!
Nu sitter vi här hela familjen i soffan och alla är tysta! Nej ingen sover, men alla har godis i sina munnar så ingen hinner prata;)
Vi frossar av detta skit... Inte alls bra och kanske är det den sista dagen på mycket länge som jag just äter godis!
Japp för på måndag ska ju fröken Johansson börja sitt "nya" liv igen och då blir det ju absolut INGET godisätande...
Så för att jag ska hålla mej helt från godiset så måste jag oxå förbjuda mej det för ett tag. Eller jag kanske inte ska säga förbjuda, nej snarare utmana mej själv att avstå från godis i 2 månader! Är ni med mej på utmaningen? Så mycket lättare att vara fler som liksom puschar varandra!;)
Nu ska jag återgå till mitt älskade lördagsgodis och till min perfekta lördag!
Jäklar i min låda vad jag kommer att sakna mitt godis...:/

7 kommentarer:

  1. Två månader utan godis... Jag hade DÖTT! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt precis börjat äta godis igen efter 10 veckor utan. Men när jag kommer hem från Egypten så är jag med igen!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är på! Har haft samma tankar...

    SvaraRadera
  4. Jag är på dag 77 redan! 365 dagar utan godis. Så jag är på!! Själv föredrar jag att förbjuda mig själv. En utmaning kan jag bryta med en massa ursäkter. Ett förbud är ett förbud. :)
    Har en sån där räknare på min blogg, till höger. Vill du också ha en så klicka på den så kommer du till sidan där man kan skapa en sån.

    SvaraRadera
  5. Håller med Mallan längst upp här... inte utan mitt godis...!
    Men lycka till Karro! Det fixar du!
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. det kommer gå galant, efter 2 veckor kommer du inte att sakna det! :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!