tisdag 18 september 2012

Surr i huvudet...

Jag har kommit in i ett dumt tänk, ja dumt när det kommer till att hålla vikten tänk...
Jag har liksom hamnat i de där dumma tänket att: Äsch jag kan väl ta mej en nytt(igare) snickerskaka, ja för det är jag ju värd nu när jag har jobbat så hårt och varit så duktig...
Jag är ju liksom inte ute efter att det ska vara plus/minus noll på mitt intag av mat  och annan skit. Nej jag vill ju att det liksom ska vara minus så att jag ska gå ner de där envisa kilona som etsar sig hårt kring min midja...
Men så sitter jag nu här med en stor bit i min mun och tuggar och fy sjutton va gott det är...
Herreguuud va seg jag är... Försöker skriva en bra text och liksom förmedla hur jag egentligen tänkte när jag skulle skriva om att tänka dumt, unna sig och vikten... Men allvarligt, fattar ni något av mitt surr? Det gör knappt jag;-) För nu är hjärnan sprängfylld med info och John B är här och strör sitt pulver i ögonen, samtidigt som jag tittar på hemska Gunilla Persson... Allvarligt, hon ska ge ut en självbiografi i form av talbok till hörselskadade... Va fan, hon måste ju vara helt rubbad den människan....

2 kommentarer:

  1. Underbara Gunilla ;) Eller inte! Jag klarar inte ens av att se människan.

    SvaraRadera
  2. man får unna sig då och då men inet varje dag :D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!