torsdag 13 september 2012

Håll alla era tummar för mej!!!

Nu kära vänner, ovänner, godingar, raringar, pojkar, flickor, gubbar, kärringar, män, kvinnor, barn och annat löst folk som hänger här;-) Nu måste ni hålla alla tummarna för mej...
Var jag nervös i måndags, så lovar jag er att det är inget mot vad jag är just nu... Jag är så nervös så att jag bokstavligt talat håller på att spy upp varenda kroppsdel ur min arma tjocka kropp.... Klockan 15:00 ska jag infinna mej på möte... Kanske, kanske, kanske vill de ha mej!
Håll ALLA tummarna för mej, snälla!!!! Och ja även tårna så kanske det ger mej extra tur;-)

17 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig! Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna stenhårt!! Lycka till, detta fixar du lätt som en plätt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummar & tår stenhårt!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. herregud vad jag håller tummarna!!!! :D heja heja

    SvaraRadera
  5. johannap73@yahoo.com13 september 2012 kl. 15:09

    Håller tummar o tår :-)

    SvaraRadera
  6. Håller alla tummar och tår som det går! skickar styrka och god tur!

    SvaraRadera
  7. Hoppas du fått ett positivt besked nu!

    SvaraRadera
  8. Jag håller alla tummar och tår även om klockan är över tre! Hoppas det gick bra!

    SvaraRadera
  9. Här hålls alla tummar o tår!!! Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  10. Håller alla tummar å tår, hoppas hoppas ;) all lycka till dig
    Massor med kramar/ Katarina L

    SvaraRadera
  11. Håller HÅÅÅÅÅÅÅRT! Nu i efterhand förvisso....
    Hoppas det gick bra! :-)

    Kram M

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!