fredag 28 september 2012

Ett kilo upp (igen....)

Hoppade upp på vågen nyss i tron att ett kilo eller iallafall några gram hade smugit sig av mej... Men till min stora besvikelse stoden det ett kilo upp (igen *suck*)
Jag blir helt besviken och vet inte vad det är för fel... När ska den berömda "proppen" släppa och jag går ner igen?
På måndag ska fröken Johansson börja sitt nya liv! Då ska jag vaea stenhård mot mej själv.
Vill verkligen inte se ut så här igen.... Måååånga kilo kvar upp dit, MEN det kan ändå gå fort det har jag märkt...:/

5 kommentarer:

  1. heja dig! men inte stressa, du kommer dit, jag menar det r mkt nu med nytt jobb och alt, så fort du börjat landa ska du se att träningslusten kommer tillbaka :)
    och så kastar du dom nyttiga snickerskakaorna :P

    SvaraRadera
  2. Kikar in och skickar en fredagskram!

    SvaraRadera
  3. Heja dig goding!!
    Njut nu av helgen :-)
    Kramar K

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Postade två likadana inlägg haha

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!