tisdag 25 september 2012

Fet, blek och finnig...

Alltså jag vet inte om jag ens behöver skriva så mycket mer nu när ni sett denna bilden på mej.. Jo så här vacker är jag ikväll... Alltså blek, fet och finnig... Jösses Amelia säger jag bara...
Jag vet inte riktigt vad det är som håller på att hända i min arma kropp? Hade jag inte vetat bättre, så hade jag banne mej trott att jag skulle bli 4 barns mamma i juni eller nått sånt.. Men nej så är INTE fallet, jag är ju liksom inte jungfru Maria.. *host och harkel* ;-)
Min kropp håller på att förändras.. Kilona bara kommer tillbaka på min kropp och motivationen till att äta nyttigt lyser med sin frånvaro. Träningen den ligger väldigt lågt, får som max till 3 pass i veckan utan att stressa ihjäl mej....
Och finnarna i ansiktet. Kom igen, när försvinner dom liksom??? Okej att den där hemskt jäkla goda nyttig(are) snickerskakan som ligger i frysen och bara skriker efter mej varje kväll. Gör ju liksom inte min hud bättre, nej då trivsdom som bäst.. Rena rama paradiset för dom ju med massor av choklad i kroppen...
Blekheten, ja den hemska blekheten... *suck* Önskade att jag typ bodde i Japan där det typ är "modernt" att vara blek.. Jag hatar att vara blek, ja för då syns ALLA skavanker på kroppen och i ansiktet...
Nästa vecka är det ny månad och ny vecka. Innan det ska jag ha försökt att hittat tillbaka till min motivation med både träning och mat. Fast mest mat... Varför är mat så in i hundan gott för???
Nu ska jag kolla på svenska hollywoodfruar och drömma mej bort att jag är en av dem! Ja alla UTOM Gunilla så klart...;-) Tänk va underbart ljuvligt att ha så in i bomben mycket pengar och göra precis ALLT man vill... Typ att bara vakna upp en morgon och känna att, tja idag skulle nog mina bröst få sig ett lyft eller mina läppar behöver nog fyllas upp lite. Åh fyyy fasen va ljuvligt. Skulle älska det livet och passa mej som handen i handsken!;-)

6 kommentarer:

  1. du vet väl att det räcker med en gång... ;) för att det ska bli bebis alltså! =)

    SvaraRadera
  2. Åh vännen, idag var det första dagen på riktigt länge som jag kände mig glåmig, bara att vänja sig... Buuuhhh, vill inte, vill inte..

    DU skall se när du väl kommit in i arbetsrutinerna så kommer motivation och mat ordna sig, jag lovar

    Kramar Big Sis

    SvaraRadera
  3. Tror nog allt att när allt runtomkring har lagt sig då kommer rutinerna också och du kommer inte att behöva stressa ihjäl dig :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Du kommer snart in i dina nya rutiner och då får du ordning på kost och motion också.
    Kram

    SvaraRadera
  5. men vet du, jag tycker att du är superfin precis som du är!
    snart har du kommit in i rutinen med jobb, barn träning!

    SvaraRadera
  6. Hahaha vilken underbar bild =) Säkert exakt så du ser ut också ;) Känner igen tänker om sig själv =/ Vi har hela familjen börjat tänka på kosten och äter LCHF/GI mat både för vikten ;) men mest för hälsans skull! Jag svullnar något enormt när jag äter kolhydrater tyvärr, superkänslig har jag märkt. Skriver en del om vårt nya tänk i min blogg om du vill ha lite tips med "nya livet" på måndag ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!