torsdag 27 september 2012

Kommer att vara snyggast!


En ny underbaring från Plain vanilla har flyttat in i min garderob! Lovade ju mej själv att jag skulle få köpa mej något riktigt fint till mej själv den dagen som jag fick ett jobb;-)!  Och nu har jag ett jobb och det firar ju så klart genom att köpa denna underbara svarta goding från Plain Vanilla!
Jag ska ha på mej den imorgon kväll när det vankas vinjuntan och jag lovar att jag kommer att vara snyggast! 'he*he** Jag kommer att den till ett par svarta blanka brallor!, mums!!
Blev även kär i en annan blus som jag beställde och som kommer sen när str finns inne!!!
Små söta och tuffa detaljer är det på den och kolla in de underbara armarna! I löööv!
Imorgon kommer ni så klart att få se hur den ser ut på mej!,-)
Appropå morgondagen... Först jobb till klockan 14, sedan klippas klockan 15 (hämta barn innan och ge dem mellis) och sedan på "förfest" innan själva vinjuntan kl 17 och sedan iväg på vinjuntan vi kl 18.30... Stressad dag? *hi*hi nä inte alls så farligt... Risken är väl att jag somnar vääääldigt tidigt...;-) Och att typ 2 glas vin tar knäcken på mej helt och att jag somnar där jag sitter;-)
 


7 kommentarer:

  1. Såå snygg!
    Och du, jag väntar med spänning på att få se din nya frisyr ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tjo.
    Ja det där var en snygging. :)

    Jag vet inte om jag har kommenterat tidigare, jag är en ny läsare. Hittade dig via Frun berättar. :)
    Tycker redan om din blogg. :)

    Trevlig helg.
    Mvh/

    SvaraRadera
  3. Spontant känner jag ; Är inte du alltid snyggast? :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Spännande att få se vad det blir för klipp! :)

    SvaraRadera
  5. Klart du kommer vara snyggast.
    Kramen

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!