lördag 8 september 2012

Helgfrukost!

Lördag morgon här i huset och som den morgontröttaste människan som går i ett par skor så älskar jag så klart att ligga kvar i sängen lite längre än alla andra...;-)
Och som den snällaste goaste sambo jag har, så går han upp med kidsen när de vaknar på morgonen!
Idag låg jag och drog mej i sängen till klockan 9:45 och jag hörde hur resten av la familia fixade och grejade med frukosten i köket!
Så när jag kom upp stod frukosten på bordet och det var bara för morgontrötta mej och hugga in, i lööööv!!!
Jonas specialite, äggröra! Sååå gott och så mättande!
Har fortfarande inte tagit på mej kläderna! Idag är det en sån där go dag som man bara kan gå och dra länge i den murriga morgonrocken! Men jag lovar, jag ser inte likadan ut som på bilden som jag visade er igår... Har ni slutat skratta åt den än eller? *asg* Fy hundan så jag såg ut... Så här ser jag ut nu. Ser ju för sjutton yngre ut idag än vad jag gjorde då för 12 (!!!!) år sedan... *fniss*

5 kommentarer:

  1. Mysmorgon. Gillar ljuslyktorna intensivt =)
    Lördagskram

    SvaraRadera
  2. Du. Jag har inte kunnat sova inatt pga det fotot.... Hahaha!
    Gumman... Du som är så snygg!!
    Blev inspirerad av dig på gymmet idag, och körde 10 min var på crosstrainer, löpning, rodd och cykel. Nästa gång blir det 15min..
    Ha en underbar lördag!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Jag var ju tvungen att kika in fotot längre ner. Snygg du var..... *harkel* Men vi har nog alla hemska 80- och 90-tals bilder liggandes i byrålådan. Uj uj...! :-D

    Klart du ska springa ett lopp. Hittar något i närheten här (Borås, jönköping nånstans) så hänger jag på! :-D

    Ha en skön lördag, efter den perfekta frukost-starten.
    Kram M

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!