onsdag 12 september 2012

Idag....

     Idag vill jag:

  • Vara rik...
  • Slippa sötsuget...
  • Vara på bra humör..
  • Shoppa...
  • Vara glad...
  • Känna mej behövd...
  • Göra något roligt...
  • Känna mej snygg...
  • Slippa trycket i bröstet...
  • Våga tro på mej själv...
  • Slippa träningsvärken i benen...
  • Vara en bra mamma...
  • Hitta de borttappade nycklarna som jag inte har en susning om vart är...
  • Säga vad jag tycker och tänker...
  • Vara positiv...
  • Bli med jobb...
  • Vara en av Hollywoodfruarna, dock INTE Gunilla...
  • Klippa mej...
  • Göra något busigt...
  • Bli en kändis...
Och idag känner jag mej så här....

11 kommentarer:

  1. Ett av Michael Jacksons barn...??? ;-)
    Kämpa på! :-)
    Från en nybliven läsare. :-)

    Emma

    SvaraRadera
  2. Blev konstigt när ja skulle lämna kommentar, men det ska stå klipp lugg! Tror du skulle va skit snygg i det!

    SvaraRadera
  3. Skickar lite positiv energi från Stockholm ! Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Gud va du är härlig=)) Tänk vad många vi är som just känner som du gör nu! Men som håller det inom oss... Men som tur är: I morgon är en annan dag=)) Skickar massor med energi från mig till dig! Kramar till dig som är bästa bloggaren!

    SvaraRadera
  5. Trodde det var min lista först!

    SvaraRadera
  6. jag tror på dig!
    gå på en snabb prommis, baka med barnen och tänk på dt spännande jobbet som snart är ditt ska du se att du känner dig finfin sen.
    Haha, jag är så där positiv att folk nog vill skjuta mig :P

    SvaraRadera
  7. Va? Inte Gunilla? Hon som verkar så sympatisk...
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Haha härlig bild! Men träningsvärk är ju najs! ;-) Kram

    SvaraRadera
  9. Haha, vilken underbar bild! Jag älskar dock träningsvärk! :)

    SvaraRadera
  10. Lite lik Loreen... Heja dig!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!