måndag 3 september 2012

Ibland har man en jäkla tur!!!

Vi åkte iväg och handlade nyss jag och barnen... Jag lägger min telefon på biltaket, sätter in Fabian i bilen och bältar honom och kör iväg...
Jag kommer fram till affären och så kommer jag på: Attans jag har glömt telefonen hemma där jag har min matlista uppskriven. Skit oxå tänke jag och blir en gnutta irriterad på mej själv för att jag är så förvirrad. Men handlar det jag tror jag behöver och är inne i affären i ca 30 minuter...
Jag packar in barnen och alla matvaror i bilen och fräser hemåt igen. När jag parkerar bilen hemma igen och ska plocka ut Fabian blänker något till och mina ögon får syn på telefonen... Ja men där är den ju... Förvirrade jag la den ju på biltaket när vi åkte och jag har haft den underbara turen att den legat kvar hela resan ner till affären och hela vägen hem. Dessutom har ingen tagit den när jag varit inne i affären... Helt sjukt vilken tur jag har... Och allt tack vara detta underbara slitna skalet från H&M för 49:90 som är gjort av ett slags gummi. Hade det inte varit på så hade telefonen förmodligen åkt rakt i backen och jag då hade förmodligen då oxå kört på den med bilen...
Ibland har man en jäkla tur, kanske borde man köpa en triss? Eller jag har kanske redan förbrukat den turen?;-)
Förstår inte att man kan vara sååå förvirrad som jag...?;-)

10 kommentarer:

  1. Skönt när det kan vara på det hållet. Hade nog köpt en lott idag i fall att turen håller i sig ;)

    SvaraRadera
  2. oj. Då hade du verkligen tur :)

    SvaraRadera
  3. Jäklar! Ja där hade du tur :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Shit, jag hade nog gråtit av lättnad!

    SvaraRadera
  5. Ja, köp en lott för sjutton!!!! :-O ;-)

    Kram M

    SvaraRadera
  6. Nä dra mig baklänges! Köp en lott för fasiken! :-) Kram

    SvaraRadera
  7. Men shit vilken sinnessjuk tur!

    SvaraRadera
  8. Skrapat lotten än?:) anmäl dig på tjejmilen! Kram

    SvaraRadera
  9. Shit vilken tur!! Helt otroligt att den låg kvar. Köp en lott säger jag med!!! ;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!