måndag 17 september 2012

Nå hur gick det idag då???

Ett mycket bra och trevligt välkomnande fick jag imorse på mitt nya jobb! Jag sitter nu här och försöker smälta alla intryck som jag fått under dagen och så fort jag blinkar så ser jag bara siffror, orderbekräftelser och utleveranser... Det är mycket att lära sig, men jag är en bit på väg och attans va det är roligt med utmaningar!
Bilden ovan är från "mitt" lilla skyffe! Här sitter jag ibland och fixar;-) Det känns verkligen sååå bra och jag är sååå tacksam för att jag fick det där SMSet av dej Lola!;-)
Mitt huvud är sprängfylld med info om ALLT... Jag fick till och med skriva upp mitt anställningsnummer så att jag inte skulle glömma bort det. Jo så sprängfylld är hjärna och det är så gööööött!;-)
Att känna sig behövd på en arbetsplats är verkligen en skön känsla! Ja ja jag vet att jag sagt att allt är skönt och bra. Men så är det!
Dagen har sprungit på i 150 och hämtning, fix, gympa, lämning och träning och nu har jag landat i soffan! Förändringar gör en trött och speciellt barnen. Fabian bad själv om att få gå och lägga sig klockan 18:30, vet inte när det hände sist?!;-)
Alfred och Douglas var oxå supertrötta! Douglas var sååå glad för att han äntligen får gå på fritids, det är sååå kul tycker han!
Jag har haft fruktansvärd bloggapstinens nu i eftermiddag... Har ni saknat mej? Så klart ni har!;-) Skulle egentligen ha bloggat där mellan barngympan och mitt träningspass. Men *harkel* NÅGON??? i familjen tajkon hade tydligen varit och pillat på min dator så den är helt konstig nu... Om jag blev galen? Ha ja det är bara förnamnet... *gaaa* Tänk att de där små liven inte kan låta bli att pilla på saker och ting...¨
Nu Lilyhammer på TV! Ser ni på det? Om inte, så måste ni kolla på det! Det är galet bra! (Det finns att se på SVT play!!)

5 kommentarer:

  1. Åh va skönt att läsa att det gått bra för dig och kottarna idag.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du trivs och att det gick bra idag!
    Det tar säkert ett par veckor innan ni vant er allihop vid den här förändringen.
    Men grattis igen!
    :)

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad skoj!!!
    Grattis än en gång.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh va kul att läsa :-) Skönt att allt gått bra och att du trivs! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vad roligt, du kommer säkert att trivas som fisken i vattnet:)))
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!