måndag 10 september 2012

Nervös....

Just i skrivande stund skakar mina händer av nervositet. Handsvetten rinner och i magen cirkulerar miljoner fjärilar... Jag håller nästan på att spy av nervositet och nerverna springer så där en 3 meter ifrån min kropp...
Efter ett SMS i fredags och ett samtal idag ska jag iväg och visa upp vad jag "kan" och visa upp vem jag är!
Jag säger inget mer, lovar att berätta mer sen. Men just nu måste jag tro på mej själv!! *pepp*pepp*pepp*
Nu måste jag kila... Lova att hålla alla era tummar och tår för mej, snälla!!;-)

20 kommentarer:

  1. Klart som fan att du ska tro på dig själv!!
    Du fixar det :-)

    Lyckospark i baken!

    Kram K

    SvaraRadera
  2. Åhåå jag håller tummarna som bara den för dig! :) Lycka till! Kraaaam :)

    SvaraRadera
  3. Håller tummar för dig :) Kram! /Lena

    SvaraRadera
  4. Jajaja!
    Jag håller tummarna för dig!

    SvaraRadera
  5. Jag blåhåller tummarna!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Klart jag håller både tummar ch tår för dig! Lyckospark och en stor kram!

    SvaraRadera
  7. Tummarna hålles=)) Lyckospark och en kram från mig till dig

    SvaraRadera
  8. Håller jättehårt!!! Det klarar du.

    Kram M

    SvaraRadera
  9. Håller alla tummar jag har! Sen får du hålla för mig, för jag har nämligen sökt jobb idag...

    SvaraRadera
  10. Lycka till!!!
    Caroline

    SvaraRadera
  11. Det här kommer att gå som en dans :)! Spännande att få höra sedan:D
    BTW så drömde jag om dig inatt och det är väl på sin plats att tacka för den super goda kaka du bjöd på ;)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Det här kommer att gå som en dans :)! Spännande att få höra sedan:D
    BTW så drömde jag om dig inatt och det är väl på sin plats att tacka för den super goda kaka du bjöd på ;)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Åh! Hoppas det gick bra! Kram

    SvaraRadera
  14. Spännande! Ser fram emot att läsa om hur det gick!

    SvaraRadera
  15. men jeeefla så spännande!!! heja heja :D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!