tisdag 25 september 2012

Ikväll ska jag gå och lägga mej tidigt!!!

När klockan ringer kl 6 är jag som en död sill... Jag är verkligen ingen morgonmänniska... Att sen höra hur regnet vräker ner utanför sovrumsfönstret gör det ju liksom inte mer lätt att gå upp...
Jag måste lära mej att komma i säng på kvällarna och inte vara uppe och surra med annat...
Ikväll ska jag gå och lägga mej tidigt och chocka kroppen ordentligt;)!
Nu efter lite frukost i magen och en kopp kaffe är jag pigg. Men det är i själva uppvakningstillståndet som jag inte pallar med att vara med liksom...
Nu ska jag och mina gummistövlar gå ut i mörkret och fara till jobbet!!

7 kommentarer:

  1. Ja, det verkligen inget vidare väder att vakna till idag :(

    SvaraRadera
  2. Nä, tänk så svårt det kan vara att lägga sig i tid... Lika här igår la jag mig strax efter 21 men låg och surfa till över 22 ändå...inte bra...
    Hoppas du får en toppen dag på jobbet i alla fall!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag går alltid och lägger mig alldeles för sent.
    Måste bli bättre på det.
    Hoppas du får en fin dag trots regn och rusk.
    Kram Ting

    SvaraRadera
  4. herregud ag vill inte ens tänka på natten sm var.
    hoppas du får en bra dag på jobbet!

    SvaraRadera
  5. Jag gick faktiskt å la mej tio över nio i går kväll jag. :D
    Frågan är om man är piggare när man vaknar för det? :)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du gick en kanondag.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Nä fy, det där "komma-upp-andet" är inte min kopp te heller..... Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!