lördag 8 september 2012

Transvestit känsla...

Förra lördagen köpte jag en ny blus på People och tänkte jag skulle ha den på cykelfesten! (Men jag hade en sån där dag så inget kändes bra..)
Jag tycker att det är sååå sjukt snyggt med djuriskt mönster. PÅ ANDRA... Jag tycker oxå att det grymt snyggt med knalliga läppar. PÅ ANDRA... Själv känner jag mej som en transvestit som har överdoserat av både mönster och färg...;-) Jo det är sant... Jag vill så gärna känna mej snygg, men det är svårt...(Ja kolla bara hur jag står på de övre bilderna, ja som en kille;-))
Man kan ha den både instoppad och utsläppt.. Men jag gillar mest att ha den instoppad för då ser jag inte lika tjock ut... Jo för när den är utsläppt syns mina muffins på sidorna något alldeles fööör mycket....
Den skulle kunna varit en halv storlek större, så nja jag är osäker... Bör jag behålla den? Tror ni att jag kommer att känna mej snyggare om några veckor när jag fått gå i den och liksom "växa" mej in i den?;-) Jo för den är ju så snygg!! Men jag vill ju inte heller känna mej som en vandrande transvestit... *fniss*
Men sån är oftast jag... Jag måste liksom växa in i kläder och sen bara älskar jag dem;-)!!

10 kommentarer:

  1. Tycker att du ser fin ut i mycket du har :) Byxorna på bilden sitter som en smäck! :)
    Men kanske ska du ha "bara" läppar eller lite ljust rosa och mycket glans, sedan kanske lite mer volym, ex lockar eller nåt mer "vilt" i håret ? Då får du säkert bort Trans-känslan. Hurusom - är du fin :) Ha en underbar Lördag!

    SvaraRadera
  2. Asså jag förstår preciiiiis hur du känner dig. Jag känner min som en tavla av picasso när jag har ( har bara provat) rött läppstigt/glans. Naglar okej, men inte läpparna. Jag fattar. Blusen- its a keeper!

    SvaraRadera
  3. Grymt snygg är du!!!!!! Kör på det! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag förstår din känsla för jag har preciiiiis lika svårt för mönstrade överdelar och läppstift på mig själv. Jag tycker det är såååå snyggt på andra men det är sällan jag trivs i det själv. Men du passar ju i båda :-) Blusen var riktigt snygg, nästan så jag överväger själv...

    SvaraRadera
  5. Jag tycker du var skitsnygg..sådana byxor har jag också,visst är dom supersköna !!

    SvaraRadera
  6. Det var jag som skrev ovan....tänkte bara säga att du är ju supersmal, kan din våg stämma ser verkligen inte ut som att du väger 72

    SvaraRadera
  7. Du brukar klä dig ljuvligt snyggt, men just den tyckte jag inte att du passade i. Dock så tycker jag itne att du ser ut som en transa :-) Kram

    SvaraRadera
  8. Jag känner mig som en transa när jag är uppsminkad och har klackar. ;)

    SvaraRadera
  9. mja, på blusen... men ooh vilka snygga jeans! var har du köpt dom?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!