lördag 1 september 2012

Klackarna i taket!!

Vi ska strax bege oss iväg på byns stora happening , cykelfesten!
Jag är laddad ut till tänderna så det kan bli en farlig kväll känner jag;-)
Nyfärgat hår, efterrätten fixad, party strassen på och så iväg på cykel!
Hade en gnutta klädångest idag. Trots en sprängfylld garderob med kläder tyckte jag inget satt bra. Till slut hamnade det på denna outfit! Hittade detta linne i gömmorna som jag bara använt en gång (köpte det i maj;-))
Nä nu väntar det förfest! Ja ni hör, de kan bli en väldigt farlig kväll, med tanke på att förfesten börjar redan klockan 15!!! ;-)

5 kommentarer:

  1. Eller så blir det en kort kväll ;-) Ha så kul! Kram

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj! Du KOMMER inte att må bra imorgon Karro..... *fniss*
    Ha så kul!! (Så det åtminstone är värt det). ;-))

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Varannan vatten är mitt råd
    KRam

    SvaraRadera
  4. Tjusigt! Ha det så trevligt. Önskade att vi hade cykelfest här med för det låter ju så roligt!

    SvaraRadera
  5. Snyggo!!! Du kommer bli höjdpunkten ikväll, matten kommer på andra plats;) svinga några klackar i taket för mig med!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!