torsdag 13 september 2012

Gifta sig!

Alfred har kommit in i dom där kärlekstankarna! Härligt att vara 4 år och ha såna tankar!
Vi har frågat här hemma vilken han är kär i och då fått svaret Selma! Jag blir överlycklig, tänk att få henne som svärdotter Den sötaste flickan på hela förskolan, med tindrande ögon och ett stort hårsvall!;-) *fniss*
Men nu har han ändrat sig... Han vet inte om han är kär i Selma längre... Nej det finns en annan kärlek och som han så gärna vill gifta sig med, nämligen bästisen Axel!!!
Dock är dom inte riktigt ense om att gifta sig. Nepp för Axel berättade för Alfred igår att 2 pojkar minsann inte kunde gifta sig... Alfred blev en gnutta ledsen i ögat och tittade på mej med frågande ögon? Jo men visst kan pojkar gifta sig med pojkar och flickor med flickor, det finns alla möjliga kärlekar! Alfred sken upp som en sol och kramade om sin bästa bästis!!!
Så vi får väl se om kärleken håller i sig om så där 10 år och om han då fortfarande vill gifta sig med sin bästis Axel!?;-) *fniss*
Och vill dom det, så står jag bakom dom till 1000%!!! Klart jag vill ha sötaste Axel till svärson!;-)

6 kommentarer:

  1. Stackars barn som inte får lära sig att man får gifta sig med vem som helst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var precis det jag skrev eller??!

      Radera
    2. Det går nog att läsa det jag skrev som ett medhåll och ett icke-angrepp också. Testa! ;-)

      Radera
  2. Sötingar! Trodde först det var Tilde han kramade om.... de är lite lika de där syskonen J.
    Spännande att se vem det blir.... bara att vänta sådär 20 år eller mer.
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!