tisdag 11 september 2012

Favoriter!

Ni vet att jag är en STOR fan av Plain Vanilla kläder! I löööv dem och dom kläderna som jag äger är en stor favorit i min garderob!!
Höstkollektionen som kommit ut nu i höst är sååå gordius! Vill ha varje litet klädesplagg därifrån.
Min motivation för viktnedgången (denna gången, ca 6 kilo minus) är att köpa hem en av dessa underbaringar! (*harkel* Kanske kan en av dessa möjligen ändå få flytta in i min garderob innan alla kilona är borta....) Men det är bra att ha ett mål, de hade jag förra gången oxå och då köpte jag på mej några av deras plagg! (Har man varit duktig ska man oxå belönas! Så får jag ett jobb så lovar jag att belöna mej med ett nytt plagg härifrån!;-)) Det bästa med PV kläderna är att alla kan ha dem stor, liten, smal, tjock, lång, kort! Ja alla och så kan man liksom växa i dem och ur dem och de sitter ändå bra;-)!!!!
Plain Vanilla har öppnat en ny webbshop! Klicka er in HÄR för att kolla och ja så klart shoppa oxå;-)

2 kommentarer:

  1. och du passar dessutom väldigt bra i deras kläder!

    SvaraRadera
  2. OOOOh, jag som såg en snygg tunika på fb. Måste kika webshopen!!! :-D
    Klart du ska belöna dig själv! :-)

    Kram M

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!