fredag 18 oktober 2013

Vinjunta!!

Har gjort mej fin för kvällens vinjunta!
Ikväll ska jag träffa dom alla igen, vi har inte träffats sedan i maj. Så nu är det verkligen dax att träffa alla härliga tjejor! Ja alla utom en, som är i London och har galet kul där;-)
Jag är laddad ut till tänderna och det är inte så bra. Nej för då kan det bli så att jag blir dålig imorgon;-) Men det kanske är smällar man få ta!;-)
Jäklars va det kommer att skvallras, dricka vin, prata, skratta, äta god mat och prata hemlisar som aldrig kommer att lämna rummet!
Ikväll inviger jag min underbara tunika/klänning från Plain Vanilla som jag shoppade i somras! Älskar den och jag känner mej oerhört klädd i den!!
Nu inväntar jag på att 8 av tjejorna ska komma hit på lite förfest! Bubbel och lite snacks innan själva vinjuntan. Det är grejer det!;-)
Ha en fantastiskt mysig fredags kväll! Det lovar jag att vi ska ha!

3 kommentarer:

  1. Ha en trevlig kväll!
    Du är toppensnygg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni hade en jätterolig kväll och att du inte mår för kasst idag! :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att kvällen blev så precis underbar... så den är värd huvudvärken som du antagligen har i dag ;-)
    God morgon o kram på dig

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!