söndag 20 oktober 2013

Att bära med sig en bra dag!

Regnet smattrar utanför fönstret och kylan kryper in i både märg och ben.. Idag är det söndag och inga måste, bara vara. Så härligt, precis vad jag just nu behöver!
Jag tittar som vanligt på kort från vår underbara dag den 31/8, då värms jag upp inuti både själ och kropp!
Jag fixade en present till mej själv just precis, bara för att jag tyckte jag är värd det!
Jag beställde nämligen ett skal till min telefon med bilder från vår underbara dag! Känner jag mej hängig, deppig, glad, ledsen eller längtar efter mina små hjärtan. Så är det bara för mej att vända på telefonen och titta på dessa underbara bilder! Perfekt att bära med sig eftersom att jag ALLTID har med mej min telefon!;-)
Jag beställde mitt på caseapp, (klicka HÄR så kommer ni direkt dit!)
Skulle jag själv få ett sånt här skal skulle jag bli själaglad! En perfekt present till både gammal, mitt i mellan, ung och barn som har såna här telefoner!
*viskar* Funderar starkt på att beställa ett till Jonas som han ska få i fars dag present som är den 10 november! En perfekt present!

2 kommentarer:

  1. Har också beställt där ifrån, eller jag fick efter att ha gjort lite reklam ;-)

    Ha en skön kväll.
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Så fint, och en perfekt present!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!