söndag 13 oktober 2013

CHECK!

  • Har haft en underbart lugn och skön helg, CHECK!
  • Njutit, CHECK!
  • Gått tipspromenad på morgonen, CHECK!
  • Haft underbara vänner här på lek, prat, fika och lunch, CHECK!
  • Varit ute och gått i den härliga höga höstluften på en lång PW med min allra bästa vän och psykolog, CHECK!
  • Snackat en herrans massa skit och det kändes väldigt skönt, CHECK!
  • Vänt ut och in på mina känslor fram och tillbaka, CHECK!
  • Ni är för jävligt dåliga på att kommentera, CHECK!
  • Är så godissugen så jag snart går bananas på barnens överblivna godis, CHECK! (Men inte en chans, jag har "uppehåll från den skiten, CHECK!)
  • Mina barn och deras kompisar har målat sig vackra i ansiktet med tusch, snyggt tycker dom. Mindre snyggt tycker vi, CHECK!
  • Snart börjar veckans bästa serie, Bron (Broen som den oxå heter! Har ni inte sett, SE DEN!! Svt!), CHECK!
  • Har varit sams med barnen hela helgen och det känns fantastiskt bra, CHECK!
  • Har nu varit fru till världens bästa man i 6 veckor, CHECK! (Helvete vad tiden går fort...)
  • Måste göra och uppfylla allt det där som far runt i min hjärna. Allt man kan göra är ju bara att misslyckas, men då vet jag ju att jag gjort det och kan lägga den tanken åt sidan och fortsätta mina drömmar. Jag måste bara våga, CHECK!
  • Egentid med mej själv ikväll när Jonas är på bio och kottarna sover. Ikväll är det jag som är boss över TV-kontrollen och det känns gött, CHECK!
  • Har gått osminkad hela dagen och sett ut som ett vandrande lik. Men det är skönt att få vara naturlig ibland, precis vad min hud nog behöver! Men jag tackar ändå den som uppfann sminket och idag tackar jag extra mycket för allt fotofilter som finns överallt, så att jag kan dölja hur hemsk jag egentligen ser ut idag, CHECK!

4 kommentarer:

  1. Skönt att bara ha en slappar helg, det har vi också haft, det behövs ibland.
    Ha en bra kväll, och somna inte i soffan ;)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. En perfekt helg - check
    Schysst face-paint - check
    Ha en bra vecka, kram

    SvaraRadera
  3. Ja, filter är inte så dumt ibland.
    Men samtidigt tror jag att många tänker betydligt mer på hur de ser ut SJÄLVA, än de som är runt om kring en. :-)

    Kram M

    SvaraRadera
  4. Jag veeeeet att jag är dålig på att kommentera. Men jag älskar din blogg och jag känner så ofta i gen mig i allt du skriver. Ska bättra mej - check!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!