tisdag 22 oktober 2013

Många kilo ris!

När vi steg ut ur kyrkan för andra gången hade våra kära gäster ställt sig på ett fint led utanför kyrkan! Vi ställde oss där utanför i bara några sekunder och sedan fick vi gå genom de fina ledet på kyrkogången!
Sedan kom regnet av allt ris över oss! Helt sjukt mycket ris och jag skrattade så mycket att jag nästan grät! Den där nervositeten hade släppt och det kändes så grymt bra!

Jag tog min bukett som "skydd" för att slippa få frisyren förstörd;-) Men jag lovar, det hjälpte inte så värst mycket.;-)
 Jag lovar, jag hällde nog ut ett kilo ris ut buketten när vi hade kommit fram till vår bil;-)
Riset satte sig överallt och för varje gång som jag gick på toaletten under kvällen, rasade det ur ett kilo ris ur min klänning;-)
Jag skrattade gott dagen efter när jag upptäckte på hotellets badrum att det låg en fin liten hög med ris på golvet efter mej när jag hade plockat ur min frisyr på natten;-) *fniss*

6 kommentarer:

  1. Hahahahah ja det där minns jag också att jag hade ! T.o.m i min bh rasade det ut mängder med ris på kvällen på hotellet och håret ska man ju inte snacka om ! Men så himla kul och kätefina bilder på er i "risregnet" :)

    SvaraRadera
  2. Hehe! Ja, många spännande skrymslen och vrår som är fulla med ris. Fniss! ;-)

    SvaraRadera
  3. Fina bilder ! /Berit

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder från bröllopet du bjuder på! Förstår att det var en lyckad dag. Maria Ekdahl

    SvaraRadera
  5. åh denna härliga dag!!!!!!ni va verkligen såååå fina.Ser verkligen ut som Stefan njuter när han kastar riset,ha ha.puss på dig

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!