tisdag 8 oktober 2013

Jag hade ett mål!

Jag älskar att jag har den här bloggen! Ja dels för att jag kan dela med mej allt och hela livet för er. Dels att jag kan gå tillbaka och titta vad jag gjorde för nästan precis 3 år sedan!
Vet ni vad ni gjorde då, för 3 år sedan? Nä just det! *fniss* Det vet jag!
Jäklar va gött det är är att bo i ett glashus (som min kära man kallar den här bloggen, familjen, mej, oss, huset och allt som har med mej och alla runt om mej att göra! Här sparas inte på några hemligheter och jag älskar att dela med mej allt!;-))
Iallafall klickade jag mej runt här på bloggen och kom till ett inlägg som jag skrev den 14 oktober 2010!
Jag hade ett mål och det målet var att få på mej mina smaljeans igen! Ett par jeans som jag hade köpt si så där 2 år efter att jag fått Douglas när jag då tyckte att jag var som smalast!
Då, den 14 oktober 2010 såg det ut så här... (Och HÄR kan ni läsa det gamla inlägget!)
Det fanns inte en chans i världen att jag skulle få ihop dem. Jag fick inte ens upp dem över rumpan och min kropp hade en stor liknelse med en lastbilschaufförs kropp, right? ;-)
Och den som spar han har och kämpar för sina mål! Tada: Titta vad jag hittade ute i förrådet, mina smaljeans som nästan har blivit ett par baggyjeans!
Jag får in TVÅ knytna nävar och för 3 år sedan fattades det mååånga centimeter för att ens kunna knäppa dem!
Allt går, bara man vill! Kan jag, så kan du!! Jag hade ett mål och jag klarade det! Allt har sin tid och allt tar sin tid!
3 år mellan korten och fuck vad det känns bra!!

9 kommentarer:

  1. Holy shit vad grym du är!! Bäst!!
    Pussss

    SvaraRadera
  2. "min kropp hade en stor liknelse med en lastbilschaufförs kropp, right? ;-)"
    *Harkel harkel* Jag kan bara säga en sak. Jag har byx stl 34/36 och M i tröjor...

    / En lastbilschaufför sen 20 år.... :D

    SvaraRadera
  3. Wiiie !! du r så jäkla GRYM !! Och snygg, och rolig :)
    Det är ingen dålig kombo det inte och jag är glad att ni bor i ett glashus så jag kan sitta och nyfiket följa vad som händer på håll ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Grymt jobbat!! Så härligt med din energi, dem smittar så keep up the good work girl! ;)

    SvaraRadera
  5. djiiiiisus vad du har blivit liten! grymt jobbat :D

    SvaraRadera
  6. Vilken skillnad! Grymt! Verkligen bra kämpat :-).

    SvaraRadera
  7. Härligt!!! Bra jobbat!!! Längtar tills jag kommer i mina smaljeans! Kram

    SvaraRadera
  8. Wow!! Man ska aldrig ge upp hoppet om smaljeansen!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!