lördag 5 oktober 2013

Inventering!

Vaknade innan kl 5:30 imorse. Nej, nej inte av mej själv. Utan väckarklockan skrek på mej att masa mej upp!
Jag var trött som en svullen gris och det var knappt jag fick upp mina ögon.
Jag ligger back på sömnkontot sedan flera veckor tillbaka och kroppen skjuter mej snart om jag inte sover ett långpass snart. Ja iallafall fler timmar än 6, som jag nu allt för ofta bara sover per natt... *snark*
Men nu är jag här, ja på jobbet!!
Inventering står på att göra listan idag.. Men vi har jobbat på bra, så snart får vi gå hem!!
Alltså det är ju så klart inte så här jag jobbar... Nej jag är flitig som en liten ättrig myra...
Ni som förstår humor och ironi kan skratta åt bilden. Ni som inte fattar bättre kan ju sprida i vindens ilande fart att jag ligger och sover på skrivbordet när jag egentligen ska jobba... Ja för många skvaller kärringar/ gubbar finns det i vårt avlånga land, måååånga...Men ja mer om det tar vi en annan dag!!
Nu kallar mina siffror och järnbitar igen! Dax att pipa iväg och jobba en liiiten stund till!!
Sen tar jag oxå helg!!;)

1 kommentar:

  1. Usch då, inget bra sätt att starta helgen, men nu när det är gjort kanske det vankas lite belöning i form av något gott ? Det är ju trots allt LÖÖÖÖRDAG ;) ( och det finns ju godis som inte är socker om man föredrar det... ost och kex tex !! )
    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!