tisdag 15 oktober 2013

Pillar så där irriterande!

Jag kan inte få nog... Jag tittar på bröllopsbilderna om och om igen, säkert 3 gånger i veckan! Ja jag vet, jag är lite knäpp. Men jag har heller aldrig påstått något annat;-)
Jag älskar dessa ögonblickskort! Dom blir så BRA!!! Som det här kortet! Det får mej att pirra i hela kroppen. Jag tittar så där på Jonas, så där alldeles underbart nykärt och pillar på honom så där irriterande!
Jag ryser i hela kroppen! Guuud vilken fantatsik dag vi hade!!!
Jag tror mej veta nu varför jag är så deppig...  Man går liksom som på stora moln i fleeera månader och man planerar, man drömmer, pratar och allt handlar om bröllop! Och nu bara PUFF borta. Den här STORA dagen som vi så länge hade sett fram imot, nu är den gjorde och det känns så tomt!
Givetvis lever vi på STORA fluffiga moln fortfarande och jag är överlycklig att jag nu är fru till min älskade Jonas. Men det är svårt att få till dom rätta orden för hur tomt det känns nu när denna stora fantatsika dagen är över...
Vad ska vi nu hitta på för nytt och spännande att se fram imot? Ja just det, vi har ju vår smekmånad kvar! Den som väntar på något gott!!;-)

7 kommentarer:

  1. Hallå
    Vilken härlig bild , förstår precis vad du menar med just " pillandet " och poff är det över . Så kände jag då vi på mobilen knappade in vår Turkiet resa 211 kvar
    och vips så kom vi hem 4 september
    Men så underbart det var att vänta & den veckan sitter kvar i huvudet, måste få ut bilderna ur mobilen
    Trevlig Tisdag på dig

    SvaraRadera
  2. Det är så det ska vara! Helt underbart att du njuter länge efter. Fortsätt med det! Om flera, flera år hoppas jag att du känner detsamma när du kollar på bilderna. Det är kärlek, det <3

    Superfina bilder! VERKLIGEN!

    Kram!
    Kicki

    SvaraRadera
  3. Jag känner också igen den där känslan. Fick samma sak efter vårt bröllop förra året men det blir bättre ju längre tiden går och som sagt man har ju alltid bilderna från dagen kvar och kan uppleva den gång på gång gång..... <3

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh så fint :) Härlig bild också !

    SvaraRadera
  5. Exakt! Man drömmer, planerar och knåpar i dagar, veckor, månader......för 1 enda dag! Det är ju inte konstigt man blir precis tom! Man har ju lagt ner all energi man klarar att uppnå på just detta tillfälle - sen finns det inte mer. Visst, foton, minnen, kommentarer och allt - men inte den där pirrkänslan, inte det där att se fram emot...
    Det är ju precis så det är. Förstår dig fullt ut... Det är därför såna som du och jag Alltid måste ha nåt att planera för, att se fram emot. Klarar inte heller mig utan det!
    Puss och kram Gumman <3

    SvaraRadera
  6. Alla bilder du lägger upp är fantastiska! Förstör hur känslan av att allt är över, "borta", känns. Detr väl så när man planerat och laddat länge.. Men ni får förvalta äktenskapet nu, minnas tillbaka och njuta av dagen som varit.

    SvaraRadera
  7. Vad fina ni var (och är) ^^ //Nina- Healthy Heroes ( http://healthyheroes.se )

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!