måndag 7 oktober 2013

Rekord....

Jag är extremt trött just nu... Det känns som om jag liksom inte hinner vakna till liv på dagarna, förens det åter är dax att gå och lägga sig.. Känner mej som en zoombie i huvudet och en light version av förkylning har suttit inuti min kropp i en vecka nu. Men bara så där på ytan, med lite halsont, huvudvärk, värkande kropp och ja ett konstant trötthets syndrom..
Helst av allt skulle jag bara vilja lägga mej under täcket och ligga där hela dagarna. Men jag vet ju hur rastlös jag skulle bli, så det kanske är en dålig idé;-)
Jag har inte känt av hösten så mycket förr... Att jag nästan blivit deppig. Men nu gör jag det... En hemsk känsla har bosatt sig i kroppen och den vägrar försvinna. Trots hot och våld och det är sjukt jobbigt vill jag lova..
Det är inte bara jag som är extrem trött av mej... Nej även Alfred och Fabian är det...
Ikväll slog dom rekord och somnade klockan 18:30 i våran säng. Som tur var, hann de både få i sig kvällsmat och tandborstning...
Dom sover extremt mycket nu, minst 12 timmars pass per natt! Verkligen skönt för dom små trollen och jag klagar inte;-)!

4 kommentarer:

  1. Gott för dem, sömn behövs så de orkar med livet! Gäller oss med, sover nog för lite just nu men jag känner att jag hinner med allt hemma om jag inte gör det efter att barnen somnat runt 19..... Grymt skönt är det att krypa ner i sängen runt 21 och titta på tv, ska jag nog göra nu ikväll. Puss!!!

    SvaraRadera
  2. Snuttisarna !!
    Viggo verkar ha ärvt mitt sömnbehov - dvs sover massvis !!
    Nu sover jag visserligen inga 12 timmars pass som han gör,
    men gärna 8-9 timmar för att fungera på dagarna ;)
    Jag ÄLSKAR att sova !!

    Receptet kommer !!

    KRAM och trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  3. Här sover vi också rätt mycket (ja inte jag då...) och barnen somnar runt sju varje kväll utan större protester. Skönt för då får vi vuxna lite tid tillsammans och med bebisen (som också mest sover).
    kram j.

    SvaraRadera
  4. Jag är inne i en precis lika period. Trött, trött och åter trött.
    Hoppas att det vänder för oss alla snart!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!