onsdag 16 oktober 2013

Lyx!

Lyx är för mej att öppna dörren när man kommer hem från en lång dag på jobbet och det är någon hemma! Någon var min lilla mamma som var på påhälsning och hade putsat alla våra fönster i hela huset under tiden vi var på jobbet, fritids och skola!
Nu skiner våra fönster och äntligen kan vi se ut igen;-) Inte en massa flugskitar och regnstänk som stör vår utsikt genom dem längre! LYX!
Lyx är att ha mormor här som spelar spel med smågrabbarna, medans jag i lugn och ro kunde laga kvällsmat!!
Lyx är att få ett paket på posten bara så där! En hälsning från air wick black edition! Doftljus som luktar himmelskt av björnbär/fikon och äpple/kanel och ger i från sig ett magiskt sken som skiftar hela tiden i färg!
Alfred var djupt imponerad och låg och beundrade dom länge!
Ett hett tips i höstmörkret!
Lyx för Fabian är att somna innan klockan 18:30 i mammas och pappas säng! Den ungen kräver minst 12 timmars sömn för att fungera! Jag borde nästan göra honom sällskap där och lyxa till det med en lång och härlig skön natt med massor av sömn! Men ja, vi får väl se hur det blir med just den biten...:-/

3 kommentarer:

  1. Men åhhh va gulligt av henne !
    Här öppnade jag dörren förut och möttes av C som har möblerat om så gott som hela vårt hem - IGEN !?
    ( jag hatar när han gör det, jag vill att alla saker ska stå på "sin plats" alltid, men där är han min raka motsats... )
    haha !!

    Nädu, nog för att jag gillar att baka, men bara hemma i mitt kök, och som en lite "nördig" hobby så jag hjälper gärna vänner att baka till kalas osv, men där går min gräns :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag lämnar en kommentar hos dig för att fråga om du skulle vilja göra mig en liten tjänst som skulle betyda såå mycket för mig!! Jag heter Sanna och är 20 år och bor i en liten stad utanför Stockholm, jag brinner för mode och skönhet (vilket du kan se i min blogg haha) jag deltar nu i Schwarzkopf tävling på facebook där man kan vinna en tävling om Sveriges snyggaste hår! Jag skulle vara evigt tacksam om du ville rösta på mig och kanske även lämna en kort motivering om du gillar mitt hår! Kram!
    https://hairicons2013.com/sv/entry/87/


    / WWW.FASHIONJOINT.SE

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!