lördag 5 oktober 2013

Dagens (än så länge...)


  • HAR: Slumrat en stund på soffan (läs en minut innan jag väcktes av Jonas som undrade om vi hade en tårtspritser hemma...) Tack för det!! Skönt var det, i den minuten iallafall...
  • GJORT: Varit på byns marknad, träffat folk, fikat, köpt plastika onödiga leksaker till barnen som dom lekte med i cirkus 2 minuter. Sedan var dom inte roliga mer... Köpt höstblommor och pimpat så fint både ute och inne!
  • LUKTAR: Inte mumma under armarna. Men snart kommer jag lukta som en sommaräng när jag har duschat!
  • FIXAR: En smarrig efterrätt tills ikväll! Det ser galet farligt ut, hoppas verkligen det blir bra och smakar gott!!
  • SKA: Snart iväg på en dejt till fin vän, dricka bubbel, prata och låta ungarna leka (Karlarna + dom äldsta barnen är på hockey i Jönköping!)
  • UNDRAR: Vart fan min karaktär med mat och träning har tagit vägen? Den har sprungit och gömt sig under den största sten i skogen och vägrar visa sig... *suck*
  • VILL: Ha en ny garderob, trots att jag har väääldigt mycket kläder i min garderob. Men just nu känns det som om inget sitter bra på min kropp...
  • Känner mej helt skakig i hela kroppen... JA jag har ätit bra! Men den är väl i chock att bara vara som den fått nu under eftermiddagen!
  • CHOCKAD: Över att Fabian och Alfred har varit sams hela eftermiddagen! Inte ett knyst från dem? Har inte behövt leka fredsmäklare en endaste gång! Plötsligt händer det!!
  • BLIR: Galen på denna dator och slänger ut den genom fönstret snart... Har suttit i 30 minuter nu och försökt skriva detta inlägg och den bara krånglar. NEJ!!! Jag har inget tålamod, speciellt inte med tekniska saker, sånt ska bara funka!!
  • NU: Måste jag sätta lite eld i baken! Om 30 minuter ska vi iväg!!
  • ÖNSKAR. Er en underbart trevlig lördagskväll!!
Moi to day på markanden! Iförd mössa, vantar och halsduk! Ganska ok med hösten iallafall! Vad jag håller upp för märken och vad det står på dem? Feminist! Fick lov att reta Jonas lite;-) Tänkte först sätta dom på mina bröst och gå omkring med. Men nej jag kände att jag inte ville förstöra jackan;-) *fniss*

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni hade en trevlig kväll med bubbel och bra sällskap. :)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!