fredag 18 oktober 2013

Veckans bästa dag är här!

Jösses, så var det fredag igen! Veckorna bokstavligt talat bara springer iväg i rasande fart, både på gott och ont! Ibland känns det knappt som om man hinner blinka mellan måndag och fredag...
Men idag är det ändå veckans bästa dag, nämligen fredag!
Ja jag älskar fredagar! Alla är på bra humör, man är lagom trött, man äter något extra gott och man slutar tidigare på jobbet!
Ikväll vankas det tjejfest! Åh va jag längtar att träffa mina underbara tjejer igen!
Annars är den här helgen helt oplanerad, ganska gött det oxå. Att bara vara är inte alls fel och att det sedan blir spontandejter är väldigt roligt!!
Vill skicka det största TACKET och KRAMEN i världen till er och alla underbara kommentarer som ni tar er tid att skriva ner till mej! Jag läser alla!!!

3 kommentarer:

  1. Åja, nu ska du inte ta i så mycket, hade du träffat mig i verkligen så hade du troligen inte älskat mig alls. Om du tror folk blir irriterade på din uppriktighet och sprallighet så skulle du veta vad folk frågar mig......ursäkta mig, har du någon diagnos fick jag en uppriktig fråga i veckan? Hur tacklar man sådant? Skiter i det helt enkelt! (ler) Fortsätt att vara du, det verkar trevligt!

    En lite allvarligare sak nu, det här med Er kvinnors bröst, bra att du uppmanar att få hjälp med att genomsöka brösten, det ska man absolut göra.......men inte varje dag. Högst en gång i veckan, annars kan det hända att man missar och vänjer sig vid mycket små gradvisa förändringar.

    Sedan kan man mycket väl känna på sin partners bröst varje dag, men då utan körtelanalys, utan mer ur "trivselsynpunkt" om du förstår vad jag menar......ja, det gör du, annars hade du inte varit "Äppelblomman"! (ler)
    Fin, glad, trevlig och kul blogg har du och det vet du också!
    Ha en fin helg!
    Kram ifrån Doktor Olofsson på Oumberligatingbloggen!

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att det är FREDAG!
    Hoppas att alla energitjuvar försvinner från din blogg/FB/Instagram så att du slipper ödsla energi på dem. Urk! Njut ordentligt av din fredag och tjejfest!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fredagar är ju den bästa dagen på hela veckan. :)
    Hoppas att ni får det toppenkul ikväll!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!