måndag 21 oktober 2013

Övar, övar och åter övar!

Det går bra med övningen hemma med att stå på en hand! Men jag klarar inte så länge som jag vill... Men jag är envis och har jag bestämt mej för något så ska jag oxå klara det!
Balansen är ändå ganska ok, men det är jäkligt svårt att få till den där rätta balansen med bara EN hand!
Mej jag övar, övar och åter övar! Jag kommer inte ihåg vad jag lovat att jag skulle stå, 10 sekunder? Nu klarar jag max en;-)
Men sen, sen när jag har övat varje dag i 3 månader. Då kanske jag kan stå 10 sekunder. Övning ger färdighet och det känns bra hitills!
*viskar tyst så att han inte ska höra* Jag bad Jonas stå på händer bara för att jämföra mej med honom som den sanna tävlingsmänniska jag är. Men där vann jag med hästlängder eftersom att han inte ens fick upp bena mot väggen utan stannade på hälften och blev så yr i huvudet att han fick lov att sätta sig... Jösses Amelia säger jag bara;-) Men hoppar ändå ett skutt av glädje för att jag är bättre än honom *he*he*

3 kommentarer:

  1. haha... jag kan ju inte ens stå på två händer så man får väl kanske börja där ?
    Jadu, jag vet inte vad det är i dom där pillren, men en sak är säker - Dom är VÄLDIGT effektiva ( man kan ju nästan leva som vanligt trots att man är dunder förkyld så länge man har dem kvar i kroppen ) men jag undviker att köra bil när jag tagit dem... I fall att...
    Man vet ju som sagt inte exakt vad som finns i dem med tanke på språket på förpackningen.,
    ( å andra sidan är ala våra bröllopspapper skrivna på samma språk, så med andra ord vet jag inte riktigt vad det står i dem heller... haha !! )

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha skadeglädjen är den enda Sanna glädjen. ;)

    SvaraRadera
  3. Du är ju nästan där! Försök flytta tyngden över mer bara så kommer du snart att kunna hålla 10 sek. :)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!