torsdag 17 oktober 2013

Psst...

Ni glömmer väl inte att känna och klämma på brösten, era egna eller andras! Knåda och känn igenom! Om du inte gör det själv som kvinna, låt din man/sambo/älskare/pojkvän/flickvän göra det åt dej varje kväll!!;-)
Nu har halva oktober gått och jag fortsätter min insamling HÄR! Än så länge har "bara" si så där 46 stycken kommenterat. Vilket resulterar i ynka 46 pix att skänka för mej till bröstcancerfonden.. Lite lite tycker jag. Vad tycker ni? Ja jag visste väl att ni ville att jag skulle skänka mer pengar! Så in med er HÄR och skriv en liten kommentar! ;-)
Och DU, du glömmer väl inte att klämma och känna på dina bröst va!? BRA!!! *fniss*

5 kommentarer:

  1. Älskade du.... Hade en fråga om din bilefterrätt... Behövde man inget gelatin till...??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh den hade jag missat, förlåt... Nej! Förmodar att det är så mycket gelatin i bilarna så det behövdes inte!
      Kram K

      Radera
  2. HÄRLÄ du! Klart du ska a mer pänningär te kômmô mä ;) Ô tack fö en underbar blogg!! Kram Marie /Fôss

    SvaraRadera
  3. Ska såklart kommentera jag också!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!