måndag 28 oktober 2013

Att inspirera!

Fick ett mail idag som gjorde att mitt hjärta tog ett frivarv och växte sig stooort! Lilla jag har inspirerat en fin underbar tjej till att skriva en sång som jag har bloggat om en gång i tiden! Helt otroligt underbart kul!
Sången kommer hon att sjunga på lördag när Skillingaryd har kulturfestival här i byn! Så klart ska jag gå och lyssna på henne och det ska bli så oerhört roligt att höra hennes texter!
Det är så oerhört kul att inspirera, i allt! Jag vet att jag inspirerat många av er i tex min viktresa och träning och det glädjer mej så! Att lilla jag kan inspirera, det är så häftigt!!
Ja man får skryta, det ska man tycker jag! Jag skiter i att det sticker våldsamt mycket i vissas ögon när jag skryter, men då är det nästan ännu roligare att skryta tycker jag!;-) *hehe*

6 kommentarer:

  1. Va ha du hittat din superfina tröja du bär på bilden? den inspirerar mig till att bära en lika dan!;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! Den är tyvärr "gammal" si så där 2 år på nacken och kommer från Vero Moda och har en sån där härlig lavandel färg på sig... Så det var ju attans att jag inte kunde inspirera dej till att köpa den...;-)
      Kram K

      Radera
  2. Underbart! Skryt på! Jag hejjar på dej :-*
    I min stad sticker det i ögonen på vissa människor bara jag visar mej utanför dörren ;)

    Puss o kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hua, jag kan förstå det. Rena avundsjukan kan jag tänka mej? Jag menar, du är ju inte vem som helst utan du är ju en TV kändis från ensam mamma söker!
      Puss på dej snygging

      Radera
  3. Men hur häftigt är inte det! :-) Wow vad kul! Kram Lina

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!