fredag 25 oktober 2013

På väg!

Ny duschad, sminkad och väskan är packad! Nu drar vi till Göteborg för shopping, bubbel, mat, after work och massor av fnitter och prat!!
Apropå packningen... Herreguuud som jag packar. När jag kommer öppna min väska när jag kommer fram så kommer det bara säga PANG och alla kläder kommer att ramla ur... En natt gäller det, men jag har med mej kläder för en vecka. Herregud och så stod jag nyss och beklagade mej för att jag inte hade något att ha på mej...
Ses i Götet!!!

7 kommentarer:

  1. F-n va snygg du är!! smal och alltid vacker...en annan känner sig som ett fettigt svullo som går i mysbyxor osminkad hela tiden :-/
    Ha en trevlig minisemester i Götet !! :-)
    /Angelica

    SvaraRadera
  2. Ha det så roligt i Gbg och njuuuuuuut av hotellet!! Kram!

    SvaraRadera
  3. Snygga du! Ha så roligt i Götet!! Kram

    SvaraRadera
  4. Jävla vad snygg du är!!!ha det nu riktigt roligt med brudarna;-) Kram Kram Jonna

    SvaraRadera
  5. Skitsnygg!!! ♥
    Hoppas ni har det riktigt roligt. :-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!