torsdag 17 oktober 2013

November rain...

Vigseln gick så fort så fort. Det sa bara PUFF så hade 30 minuter gått och det var dax för oss att vända oss om mot våra kära gäster och invänta utgångsmusiken!
Jonas har, så länge jag har känt honom sagt. Att den dagen vi gifter sig, så ska vi ha november rain spelandes i kyrkan!
Den är ju ganska så sorglig, men sååå bra! Och den har spelats här hemma måååånga gånger under årens lopp!
Den är lååång och man bör ju ha en ganska så ovanlig röst för att få till den så där bra som Guns N´roses gör! Så vi kom överens direkt att vi skulle ha den på orgel som utgångsmusik!
Den blev verkligen sååå bra, dock hann vi ju inte lyssna på den så länge. För det kändes som om vi bara hann ta 2 steg ut ur kyrkan och så var vi ute;-)
Förstås gick vi ut först... Men sedan smet vi och sprang tillbaka ut på andra sidan av kyrkan och gick in i kyrkan igen när gästerna hade gått ut, allt för att överraska dem och så fick vi gå ut igen genom kyrkdörrarna och ta imot gästernas jubel!!
Och här har ni videon till november rain! Lyssna och njut! Själv fäller jag en liten tår och får ståpäls över hela min kropp!!

3 kommentarer:

  1. åå så vackra bilder å jag fäller en tår för den låten är verkligen fin precis som ni <3

    SvaraRadera
  2. den va grym,men det tog en stund innan vi kom på vilken låt det var,skitbra val Karro!Puss Sara

    SvaraRadera
  3. Jag har alltid älskat November rain med Guns! Bra val, Axl Rose är så fin i den videon!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!