lördag 19 oktober 2013

Dom fick iallafall frisk luft...

Igår när vi kom hem från jobb, skola och förskola fikade vi som vanligt som vi gör på fredagar! Vi njöt i solen en lång stund och den till och med värmde där i lä på trappan!
Jag skulle gå in och fixa mej inför kvällen. Men bad dem att de skulle stanna kvar ute för att det var så härligt väder och att dom skulle få frisk luft! Det blev en del protester, men gjorde ändå som jag sa!
Helt plötsligt blir det väldigt tyst utanför och jag tänker att dom måste ha stuckit iväg någonstans. Jag går ut på trappan och finner grabbarna så här...
Alltså dagens barn... Allt hade tagits ut, både telefon, padda och dator. Ja ja, dom fick iallafall frisk luft, dom små datanördarna;-)

4 kommentarer:

  1. hahaha !!! fast vem kan man egentligen att dömma ?
    Jag är då rakt inte mycke bättre själv och ibland önskar jag nästan att mobilen var fast opererad i min hand så jag inte skulle missa något "spännade" online ;)
    Kram och trevlig kväll !

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag trodde först de sov innan jag såg grejerna!
    Goa ungar!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!