onsdag 30 oktober 2013

Ungar!!!

När jag kom och hämtade Alfred på förskolan idag visade han stolt upp sin ena arm! -Titta mamma vad jag har gjort, jag drog bort de där tyget du vet som ska sitta längst ner på tröjan! Han var stolt som en tupp när han visade upp det. Själv fick jag en smärre chock och blev helt svart i ögonen. -Men herreguuuud vad har du gjort? -Ja men det var ett litet hål på armen och där kunde jag stoppa ut min tumme, sa han stolt! Och sedan blev hålet bara större och större och vips så var tyget helt borta, fick jag till svar...
Jo jag ser det när hela mudden är borta...
Alltså, jag vet det är bara en tröja. Men kunde inte ungen ha valt en tröja typ från H&M och INTE hans ENDA Gant tröja? Hur tänkte han här?
Ja så klart inte att det var en märkeströja, utan att det var väldigt kul att pilla upp det där lilla lilla hålet till ett enda stort hål... *suuuuuck*
Ungar!!!!
Så klart fick han ett ilsket finger upp pekat i ansiktet att man inte gör sånt, men då bara skrattade ungen mej rakt upp i ansiktet... Snacka om att ha noll respekt för sin mamma;-)
Han tycker det är dö snyggt och vill att det ska vara så här! Ja men va bra, hädanefter kan vi ju åka på soptippen och kolla efter gamla trasiga kläder istället för att köpa nya i affären...
Kolla in handen, den blev ju skitläskig, ser ut som värsta spökhanden... Passar ju i och för sig bra i dessa halloween tider;-)

2 kommentarer:

  1. Min pojk gjorde likadant förra veckan fast det var ett par jeans. Hade ett litet hål på knät och drog.sönder hela byxbenet. Sa han hade magiska byxor på sig. Sjukt roligt :-)

    SvaraRadera
  2. Slutsats: H&M har bättre kvalitet än Gant (?) ;-))
    Kram M

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!