måndag 8 augusti 2011

Utan dina andetag....


Det spelar ingen roll hur många gånger jag hör den här låten och hör den om och om igen, så gråter jag lika hejdlöst...
Den är så vacker så hjärtat gör ont, den får alla mina sinnen att stanna upp och bara lyssna, njuta och älska! Skulle jag mot all förmodan en dag få gifta mej *harkel* Ja då skulle vi absolut ha denna på vårt bröllop jag och min Jonas!!!
Dock tycker jag att Kent (orginaltet) gör den bättre, men hittade inte den på youtube... Men Carolina Wallin Pérez gör den oxå kanonbra!
LYSSNA OCH NJUT!!

9 kommentarer:

  1. Ja det är en av mina favvisar oxå :) har du sökt på Jocke Berg? Då hittar man den på sportfy i alla fall. Kram

    SvaraRadera
  2. Är en av mina favoriter också. Blir jag gift någongång är detta en given låt på bröllopsdagen =) Ha en bra kväll!!! Solfi

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag hittade hit bara av en slump och jag måste säga TACK :) Vilken härlig blogg och vilken härlig människa du verkar vara. Jag har läst en hel del men ska läsa noggrannare och kommentera mera. Jag vet själv hur glad jag blir av kommentarer.

    Jag har precis lyssnat på låten, underbar!
    Vilken skön början på måndagskvällen.

    Tack igen!

    SvaraRadera
  4. Jättefin låt att ha på bröllop :-)

    SvaraRadera
  5. Detta är den enda låten med Kent som jag pallar att lyssna på! Men jag tycker nog tvärtom, att Carolina gör en ännu finare, känslosammare version av denna underbara sång!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Åh vilken låt ja!
    Både min syster och min allra bästa barndomsvän hade den på sina bröllop, jag kan knappt tänka på den utan att lipa :)

    SvaraRadera
  7. Den är fantastisk. Jag sjöng ju den på Hannas lillasysters bröllop och även på min storebrors bröllop förra året. Finns på youtube här; http://www.youtube.com/watch?v=Izt5fqpln7k

    Så säg till när ni ska gifta er, så sjunger jag. ;)

    SvaraRadera
  8. Den är speciell för mig också, eftersom jag sjöng den till min man på vårt bröllop för ett år sedan :). Vi gifte oss, med bara närmsta famljen närvarande, på vår 10 årsdag i Svenska kyrkan i Skagen - så mysigt!!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  9. Jag ÄLSKAR den och lyssnar ungefär 20 ggr om dagen=). Finns fler som oxå är superbra.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!