fredag 5 augusti 2011

En gnutta ångest...

Sitter här och laddar för att gå och jobba om 1 timme....
Jag har gnutta ångest, ja inte för jobbet. Nej utan för att denna semestern gått så sjukt fort... Det har varit så fantastiskt skönt att ha Jonas hemma och vi har gjort allt tillsammans. Snart är man tillbaka i de gamla gängorna igen och man är åter i rutin med mat, sovning och annat... Men jag hade gärnat sugit på den här semesterkaramellen i några veckor till. Liksom känt att nu så är vi beredda att åter gå till vardagen, nej så känner jag inte alls just nu.
Har gråtit några tårar bara därför... Ja det känns mycket skönare om man gör det faktiskt. Ja kalla mej fjantig som gråter för att semestern är slut, men det lättar faktiskt upp en hel del!!;-)
Nähäp, dax att dra på sig jobbarkläderna och gå och tjäna pengar. Det är faktiskt inte så dumt det heller;-)!

4 kommentarer:

  1. Känner exakt samma. Var tog denna sommaren vägen? Och nu står hösten runt hörnet och smyger... :(
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att vara ledis, men jag tror man måste jobba lite oxå för att verkligen ha vett att uppskatta ledigheten ;)
    Hoppas du haft en bra dag trots jobb ! kram

    SvaraRadera
  3. Har också lite smått panik nu faktiskt...
    På måndag ska min "lilla bebis" börja skolas in på dagis... VART tog TIDEN vägen??

    Hoppas du har en bra jobbar-natt!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Usch ja, semestern borde vara mycket längre!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!