fredag 12 augusti 2011

Me&i!

Nu har Me&I släpp den stora höst kollektionen och jag har varit inne och nosat på deras urläckra kläder! Blir lika sjuk som alltid på deras grymt fina kläder! Hade jag bara haft en större pluska så hade jag köpt en hel hop av kläder till mina små grabbar. Nu har jag inte det... Men något fin skall nog få flytta hem till våra garderober;-)! Älskar denna underbara tunika i syrenfärgat! Tror att den skulle sitta som en smäck på mej i höst/vinter, tror ni inte det;-)
Ni kan ju tänka er att mina grabbar skulle vara grymt fina i dessa kläder, eller hur;-) Mmm det får jag allt ta mej en funderare på över helgen!;-)
Klicka in HÄR för att se deras höst kollektion!

4 kommentarer:

  1. Me&I har jätte fina kläder! :) Min syster köper alltid en hel massa därifrån till både sig själv och barnen. :)

    SvaraRadera
  2. MEN!! Nu är jag ju helt såld jag också! Precis min smak! Och jag behöver egentligen inte alls fler klänningar/tunikor...
    :-)

    SvaraRadera
  3. Den översta tunikan är verkligen superfin!
    Perkeft modell om man har lite sånt där på kroppen som man inte vill så gärna dela med sig till andra...;-)
    Kanske den hamnar i min garderob innan hösten är slut! =)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Grymt snygga! Ska genast gå in och beställa!!
    Kram kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!