onsdag 17 augusti 2011

Ge mej en liten röst!!!

Nu mina kära läsare skulle jag vilja be er om en STOR big tjänst... Jag skulle vilja be er om att få en röst av er!! Det har nämligen blivit dax att nominera årets bloggmama 2011 och jag är hemskt sugen på att just vinna den titeln;-) *blink*blink*
Gå bara in HÄR och lägg en röst på mej! (Ni fyller i ert namn, mail och vilken blogg det gäller.)
Nomineringsperioden håller på tills den 28 Augusti och därefter kommer mama att välja ut de 20 bästa inkomna förslagen som sedan går vidare till en omröstning!
Så snälla snälla kära läsare, ge mej en röst!


♥TACK, NI ÄR BÄST♥

15 kommentarer:

  1. Nu e min röst skickad. Lycka till. Anna

    SvaraRadera
  2. men det där är väll ingen röstar tävling än så länge ;)

    Nominera borde ju räcka med en person?

    SvaraRadera
  3. Självklart ska jag göra det !

    Kram

    SvaraRadera
  4. Nu har vi skickat våra röster båda Tommy och jag. Puss/mamsen

    SvaraRadera
  5. Nu är min röst skickad:)
    Lycka till tjejen:)

    Kram

    SvaraRadera
  6. SJÄLVKLART!!!

    Nu jävlar ska du med!!!

    KRAM ♥

    SvaraRadera
  7. självklart världens bästa Karro.har precis skickat iväg en röst.klart du ska vinna!lycka till vännen!kram Sara

    SvaraRadera
  8. Uppdraget utfört med glädje!!

    Kram Victoria A

    SvaraRadera
  9. Klart de ska röstas på dej!! kram mona

    SvaraRadera
  10. Ja jag tänker lägga en nominering på dej :) Kram på daj!

    SvaraRadera
  11. Nu är du röstad :) Kram

    SvaraRadera
  12. Jag har röstat på dig nu! Rösta gärna tillbaka på mig:

    Gilla: http://kampanj.pagen.se/lingongrova/galleri/47
    Gilla: http://to.ly/aZWX

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!