söndag 21 augusti 2011

Jeans...

Häromdagen hade jag på mej dessa jeans i ett inlägg och ni undrade då vart jag hade köpt dom? Oj oj oj, de är gamla som gatan, närmare bestämt över 5 år gamla;-) Köpte dessa efter att jag hade fått Douglas och då var det modernt med utsvängda vida brallor...
Under åren som gått har jag både växt i och växt ur dom åt båda hållen;-)
Min snälla granne hjälpte mej att sy in dem i våras så att den värsta utsvängdheten försvann. Men nu skulle jag kanske ha sparat det, för de är väl det som är modernt igen;-)??
Märket är onley och jag har bott i dom mer eller mindre i flera år. Nu önskar jag dock ändå att jag snart växer ur dom så att de blir alldels för stora. *blink*blink*
Så den som spar han har och kan plocka fram ur sina gömmor ibland;-)
Tog en bild på den bakre regionen... Men de bilder blev ingen succé om man säger så;-) Jag både knep och putade med rumpan så det såg helt galet ut...;-)

2 kommentarer:

  1. Formen på rumpan kan bli katastrof, oavsett om man är smal eller inte. Formen på jeansen och hur fickorna sitter (!!!) kan göra underverk på alla bakdelar! :-)

    SvaraRadera
  2. Skitsnygga brallor!
    Och dina ben är ju så snygga :-)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!