fredag 26 augusti 2011

Peacebird

Jag fick ett paket på posten igår med denna ljuvliga tunikan peacebird från Me&I! Denna tunikan är verkligen jag och jag vet att den kommer att användas flitigt denna hösten! Älskar syrenfärgen på den, de piggar upp i höstmörkret! Dessutom har den en kanobra passform, den täcker liksom både de stora och de små bilringarna som bärs runt magen;-) Känner mej så där fredagsfin idag och kommer att bära upp denna  peacebird med stolthet!;-)
Me&I som för övrigt har en underbar höstkollektion till både stora och små! Har ni inte sett den så har ni missat något! Klicka in HÄR och besök deras webbshop!

6 kommentarer:

  1. Den var jättefin! Passade dig som handen i handsken :-) Och vilket hår du har...... Så fint! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, skitsnygg! Du passar verkligen i den färgen. :-)

    SvaraRadera
  3. Alltså. Du är ju bara förjävla skitsnygg!!!!!
    Du hade ju sett läcker ut i säck och hampa!

    Kram Madde :D

    SvaraRadera
  4. Tiopoängare! Både färg och form, läckerbit!

    Ha en härlig helg /Kram

    SvaraRadera
  5. Du är verkligen superfin i den! Passar dej perfekt!

    SvaraRadera
  6. Superläcker! När jag har gått ner mina kilon ska jag oxå unna mig lite nya kläder, känns rätt meningslöst att handla nu när jag vill ha bort 7 kg till och sommarens byxor redan hänger runt midjan..

    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!